יום חמישי, 13 בינואר 2011

לתחזק את התשוקה...

הידעת? התשוקה שלנו נדרשת לתחזוקה קבועה.
לא רק תחזוקה, אלה השקייה והפרייה, הבונה את התשוקה ופותרת לנו בעיות רבות בחיינו.
תשוקה לא מתוחזקת יוצרת בעיות. לרוב הבעיות נפתרות כשאנחנו נזכרים להשקות ולהאכיל את התשוקה שלנו.
מהי אותה תשוקה שנדרשת לה תחזוקה?
כל תשוקה בחיינו נדרשת לתחזוקה. כן, גם את התשוקה ההיא שמעלה עובש מזה שנים רבות אצלך...
מהי אותה תשוקה?

תחזוקה כמו כל דבר אחר, נשענת על ידיעה שיש לנו מה לתחזק.
אם אין בנו תשוקה, לא נוכל לתחזק אותה.
לכן הדבר הראשון שנעשה זה, להבין מהי התשוקה שלנו.
כיצד נדע מהי התשוקה שלנו?

שאלון התשוקה של בת-אל בנימין:
האם אני מרוצה מחיי? כן\לא
האם אני אוהב את עצמי? כן\לא
האם אני מרגיש תשוקה? כן\ לא
במה אני חושק?........................
אם ענית לא על השאלה הראשונה המשך לשאלה הבאה:
מה יגרום לי להיות מרוצה מחיי?......................
הרי לך תשוקה ראשונה!
אם ענית לא על השאלה השניה המשך לשאלה הבאה:
מה יגרום לך לאהוב את עצמך?..............................
הרי לך תשוקה נוספת...
אם ענית לא לשאלה השלישית, נא לפנות אליי להמשך טיפול...
054-5-88-33-99

עכשיו לאחר שהינך מודע לפחות לשתיים-שלוש תשוקות בחייך, כל שנדרש הוא לבדוק את רמת התשוקה שלך אליהן.
אבקשך לדרג את כמות יחידות התשוקה שלך. (הגדרת יחידות תשוקה\חשק  רעיון בלעדי של ד"ר בת-אל בנימין והוא מוגן בזכויות יוצרים כחוק... למטפלים-שיטת טיפול ייחודית וחדשנית להעצמת התשוקה) בין 0-100 יחידות תשוקה או יחידות חשק.
לאחר הגדרת כמות יחידות התשוקה נשאלת השאלה האם תרצה להגדיל את יחידות התשוקה בנושא זה?
אם תשובתך היא כן, נא להמשיך לשאלון הבא:
למה אני רוצה את התשוקה הזאת דווקא?............................
מה אני עושה עבור התשוקה שלי?.....................
כמה אני משקיע (זמן, מרץ, כסף, עבודה, מחשבה ועוד...) כדי לקבל את התשוקה שלי?...................
מתי אגיע לתשוקה שלי?.................................... (להגביל בזמן)

תשוקה מוגדרת היטב מקלה על הגשמתה, ויזואליזציה של מושא התשוקה שלנו מאפשרת לנו לחוות את התשוקה ביתר שאת. הגדרת זמן ומשאבים להגשמת התשוקה מאפשרת ביטוי מלא שלנו בתוך ההתנהלות בחיי היומיום, בדרך לתשוקה...

הכותרת של הרשומה היא תחזוקה. אז איך מתחזקים תשוקה?
כל יום מחדש... לעבור על הרשימה כל יום מחדש...
לא אמרתי שיהיה קל לחיות בתשוקה...
לחיי התשוקות שלנו...
בת-אל בנימין
התשוקה שלך לחיים...





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לפני שאתם מגיבים חישבו על אהבה, היו אהבה, עכשיו כיתבו באהבה...