יום שני, 24 באוקטובר 2011

תשוקה מינית - הגדרת המיניות



קורא יקר,

המאמר הבא הולך לשנות את התפיסה שלך לגבי המיניות שלך.
לפני שנמשיך נא מלא את השאלון הבא:


שאלון המיניות של בת אל בנימין

א. האם את\ה אוהב\ת סקס? כמה מ1-10 כש-1 זה הנמוך ביותר ו-10 זה אני אוהב מאד.

ב. מהם הנורמות המיניות שלך אם ישנן כאלה? רשום את הבחירה שלך.
 #. סטנדרטי, מיסיונרי בעיקר...
 #. הכל הולך... אבל לא ממש מוכן לעשות הכל...
#. עושה ועושה ובא לי עכשיו!
#. מוכן לנסות דברים חדשים, מה את מציעה?
#. אם היה אפשר הייתי עושה...
#. קיבלתי חינוך שמרני אני לא מעיז...
#. שומר את עצמי לאישה שלי.
#. כבר מזמן לא הדליקו אותי ככה...
#. שום דבר לא יכול לכבות אותי... והיא לא עומדת בזה.
#. מחפש לי את הסקס שתמיד רציתי אולי את מכירה מישהיא...

ג. האם את\ה מתכנן סקס?

ד. האם כוונותיך המיניות מניעות אותך לפעולה?

ה. אם הייתה לך אפשרות לבחור פעילות מינית עכשיו איזו פעילות היית בוחר?

ו. התשובות לשאלון זה אינן מוגבלות ענה בכן או לא לשאלות הבאות:
1. אני רוצה סקס כן\לא
2. אני רוצה אהבה כן\לא
3. אני רוצה להגשים את הפנטזיות המיניות שלי כן\ לא

ז. השלם את המשפט: אני רוצה להיות אקטיבי\ פאסיבי במין.

ח. אם היו לך בחירות בין שתי נשים\גברים איזו תעדיף צעירה\מבוגרת\את שתיהן\אוהב גברים\אוהבת נשים

ט. למה את\ה עונה לשאלון הזה? סקרנות,עניין, ריגוש\להבין את עצמי\חרמנות-אני רוצה סקס עכשיו

'. אם הייתה לך אפשרות לבחור בין פעילות מינית לפעילות אחרת מה היית מעדיף?

יא. כמה פעמים ביום את\ה חושב על סקס? כל היום\רוב היום\רק כשמשהו מגרה אותי\כש.... (השלם)

יב. האם את\ה מעוניין לקבל שירותים מיניים?

יג. האם תרצי\ה לקבל את הניתוח של השאלון הזה? כן\לא

שלח\י הודעה למייל batelbenyamin@gmail.com  בצירוף התשובות ואשמח לשלוח ניתוח  של התשובות שלך.



רוב בני האדם חווים את חייהם המיניים כפנטזיה מתמשכת שאינה בהכרח קשורה למציאות חייהם.
יעידו על כך שירותי המין הרבים המוצעים במדיות השונות.

גבר חושב על מין אחת ל-52 שניות בממוצע ונשים חושבות על סקס פעם אחת או אחת למספר ימים. המחקרים האחרונים של מוח האדם מבדילים בין מוח ימין למוח שמאל, המוח הקוגניטיבי והמוח הריגשי. גברים חווים את עולמם דרך עיבוד מידע  של המוח הקוגניטיבי. אחת לדקה בערך המוח שלהם מפעיל RESET, שזה התנעה מחדש של מערכת העצבים הלימבית בגלל מאמץ היתר שמופעל על המוח הקוגניטיבי. המערכת הלימבית האחראית על מרכזי העונג משחררת מחשבה על סקס.
נשים לעומת זאת החוות את חייהן בעיקר דרך המוח הרגשי, המערכת הלימבית שלהן זקוקה להתנעה מחודשת אחת למספר שעות עד לימים. זהו ההבדל היחידי בין מוח של אישה למוח של גבר.
נשים גבריות חושבות לעתים קרובות יותר על סקס, על כך אכתוב במאמר אחר...

האבולוציה שהייתה אחראית להולדת האנושות יצרה את הגברים בעלי יצר גבוה יותר של הישרדות כדי שיוכלו להגן על הנשים והילדים. כמובן שהיצר המיני והיצר לחיות הם אחד ולא ניתנים להפרדה.

המחשבה היא היוצרת את ההפרדה בין המיניות שלנו לחיים שלנו. ידוע על גברים ונשים שמנהלים חיים כפולים בגלל המחשבות המיניות שלהם. הלמידה שלנו כחיות נאורות היא לשלב את המיניות שלנו כחלק בלתי נפרד מחיינו, כך נוכל לחיות חיים כשלם.

פיתוח המחקר על המוח הנשי והמוח הגברי מתאפשר כתוצאה מחשיבה עמוקה המתפתחת אצל כל אדם שלמד להשתמש במוחו ככלי שרת עבורו. התקשורת שלנו עם המוח מהווה קרקע פוריה למחקרים רבים שעדיין בחיתוליהם.
אשמח לעדכן אתכם בכל תובנה ומחקר...

לסיום, אם את\ה אדם שאוהב סקס ומרגיש מאד מיני, מה מתוך הפנטזיות שלך את\ה מממש?
שתפו אותי...


בת-אל בנימין
תשוקה אהבה חיים
0545-88-33-99


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לפני שאתם מגיבים חישבו על אהבה, היו אהבה, עכשיו כיתבו באהבה...